background

Isnin, 21 Mei 2012

~My Heart feit sad~


     
                          Aku berfikir,masa akan datang,dan perjalan hidup ku masih jauh lagi,aku tak tau ape akan jadi satu hari nanti,dan aku takut kesabaran aku hilang akan meninggal kan diri mu. semakin takut perasan aku bertukar benci kepada mu,aku cuba kuatkan diri aku menghadapi semua ini,tapi semakin hari hati aku semakin sakit,,aku cuba pujuk hati aku agar benda tak akan terjadi,tapi sampai bila aku bersabar dengan mu...aku sayang kan diri mu,namun aku tak kuat menghadapi semua ini.semakin hari aku layu..dan semakin hari aku menahan tangsian ku,kadang kala aku tak dapat tipu diri ku,yang sebenarnyer aku ni lemah..kenape engkau berubah macam itu sekali,,membuat hati aku terasa sakit sangat...ya allah,kenapa engkau beri coban ini kepadaku..aku tak kuat menghadpinyer,berilah aku pentujuk agar semua ini dapat aku tempui..berilah aku kesabar dan kekuataan agar aku tak lemah menghadapi semua ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan